Daar zijn we dan eindelijk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lincey Jonge - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan eindelijk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lincey Jonge - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan eindelijk

Blijf op de hoogte en volg Lincey

09 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Na alle voorbereidingen en redelijk wat ruzie met mijn koffer, ben ik dan eindelijk vanmorgen vroeg vertrokken. Samen met mijn papa en mama, Joey en Amy zijn we om half 7 vertrokken naar Schiphol. Om 10:15 uur was het tijd om afscheid te nemen, dat viel echt heel zwaar. Bij de eerste omhelzing barstte ik al in tranen uit.

Eenmaal door de douane heen, viel het gelukkig allemaal mee. We waren eigenlijk gelijk met een groepje van vier en dat is echt een groot voordeel. Je kunt gelijk je verhalen en gevoelens met elkaar delen.

Het boarden duurde allemaal net wat langer dan verwacht. Toen we in het vliegtuig zaten, waren er een aantal mensen die later/niet kwamen. Hierdoor hadden we een vertraging van een uur. In het vliegtuig was het gelijk gezellig. Samen met Jantine en Maikel heb ik mezelf goed vermaakt. Al moet ik eerlijk toegeven dat de vlucht van 9 en een half uur toch tegen viel. Na 5 uur was ik het wel beu. Ik ben toen maar even gaan slapen en daarna ging het wel weer.

Het was dan ook echt geweldig om na al die tijd eindelijk te landen in Suriname. Ik heb staan springen toen ik de eerste voet op Surinaamse bodem zette. Ik ben echt super blij en verwacht dat die glimlach de eerst komende weken niet van mijn gezicht gaat.

Eenmaal in de taxi kwam ik erachter dat we nog een uur moesten rijden voor we bij het studentenhuis zouden zijn. In de taxi werd ik al heel moe, maar ik heb me voorgenomen om nu zo lang mogelijk op te blijven, zodat ik zo min mogelijk last heb van het tijdsverschil.

De medebewoners zijn top! We hebben een warm ontvangst gehad en kregen gelijk lekkere piccolini's om van de honger af te komen. De kamer is al ingericht en nu ben ik lekker aan het kletsen en info aan het verzamelen over Suriname.

Liefs,
Lincey

  • 09 Februari 2014 - 02:59

    Jantine:

    Tot morgen!!!! :)

  • 09 Februari 2014 - 03:35

    Roxanne:

    Hoi zussie
    Goed om te horen dat je veilig en wel bent aangekomen.
    Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben en ga
    er maar lekker van genieten.
    Wij gaan jou wel missen hier hoor!
    Dikke kus je zus Roxanne

  • 09 Februari 2014 - 08:45

    Jack De Jonge:

    Hoi Lincey, fijn dat de reis goed is gegaan en dat je al op je plaats van bestemming bent. Geniet ervan en we blijven je volgen. Jack en Corrie.

  • 09 Februari 2014 - 09:08

    Ilona:

    Hé Lins, blij dat je goed aangekomen bent, super dat je het gelijk zo naar je zin hebt. Lekker genieten daar!!! xxx

  • 09 Februari 2014 - 09:56

    Cynthia Schot:

    Hoi. Fijn dat alles goed is gegaan. Geniet er maar van. E toch zeker van het weer. Groetjes jan en cynt

  • 09 Februari 2014 - 10:05

    Willeke :

    Hoi hoi alles goed gegaan. Lekker genieten!,

  • 09 Februari 2014 - 10:22

    Anita Verbaarendse:

    Hoi , fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, ik ga je zeker volgen, dus veel verhalen schrijven!!
    veel plezier daar!!

  • 09 Februari 2014 - 10:34

    Corma Landa:

    hoi fijn dat de reis goed is gegaan en de ontvangst was ook leuk .
    een fijne tijd daar geniet er maar lekker van voor je het weet is het voorbij gr

  • 09 Februari 2014 - 12:25

    Melanie Ista:

    Haiiii , Fijn dat je op de plek van bestemming bent en dat je er een goed gevoel bij hebt .
    Have Fun !!!! Lekker genieten......XXX

  • 09 Februari 2014 - 12:31

    Ton En PEtra:

    He Lincey. Fijn te horen dat alles goed gegaan is !! Genieten nou maar en veel plezier!! Gr

  • 09 Februari 2014 - 20:11

    Els Van Elzakkers :

    Leuk om te lezen. Ben benieuwd naar de volgende verhalen.
    Groetjes Els

  • 10 Februari 2014 - 18:08

    Ben De Jonge:

    Hallo Lincey, het is leuk om te horen dat je na een wat trage start en lange vlucht, goed bent aangekomen in Suriname. We hopen dat je snel went aan andere leefomstandigheden en gewoontes.
    we blijven je volgen, groetjes ben en corry de jonge

  • 12 Februari 2014 - 13:03

    Marleen:

    he lincey.. veel plezier in suriname.
    gaan je volgen..ben blij dat alles goed is verlopen..dikke kus van kay

  • 14 Februari 2014 - 18:28

    Virginia:

    Geweldig om te lezen♡

    Dat je nog een uur moet rijden verwacht je niet en wat ik je ook vergeten te vertellen hihi.
    Alles van te voren weten is ook helemaal niet leuk!

    Ik wens je een toptijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lincey

Buitenlandstage Suriname

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 16323

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Buitenlandstage Suriname

Landen bezocht: